Наш магазин надає гарантію на повернення або обмін товару на протязі 14 днів.
Умови обміну / повернення товару належної якості
Гроші за товар належної якості будуть повернені напротязі 7 днів на картку покупця, післе отримання і перевірки товару магазином.
Адреса для повернення товару: м. Київ, вул.Петра Калнишевського, 7.
Номер телефону:
067 681-30-38
099 681-30-38
073 681-30-38
Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:
"Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром."
Повернення продукції здійснюється за рахунок покупця, крім замовлень зроблених помилково інтернет-магазину "Автологан".
Інтернет магазин Автологан надає гарантію всіх запчастин на термін 6 місяців. За гарантії проходять запчастини, які повертаються з актом про встановлення і зняття на авторизованому СТО. Далі деталь повертається виробнику на перевірку, після чого він дає укладанні про обмін (відшкодування) або про відмову (в залежності від причини ушкодження).
Деталі електрообладнання (крім свічок запалювання, розжарення і лямбда зондів), технічні рідини і авто хімія (крім автомастил) поверненню та обміну не підлягають.
Гарантія на амортизатори
Гарантія на амортизатори Kayaba, Monroe, Sachs, Bilstein - 6 місяців, але не більше 70 000 км пробігу, Asam - 20 000 км пробігу поширюється за таких умов:
1. Амортизатори встановлені на авторизованих або НЕ авторизованих сервісах (наявність акта виконаних робіт з печаткою і зазначенням виконаних робіт, дати їх проведення і пробігу автомобіля - ОБОВ'ЯЗКОВО).
2. На автомобіль встановлено 2 або 4 нових амортизатора, попарно на вісь, при цьому замінені захисні комплекти (відбійник + пильовик) і настановні комплекти.*
Споживач повідомлений, що амортизатор, як один з ключових елементів забезпечення безпеки, повинен бути встановлений в точній відповідності з вимогами установки амортизатора, які затверджуються підприємством-виробником. Будь-яка некваліфікована установка амортизаторів не тільки збільшує ризик при експлуатації амортизатора, але може привести до передчасного виходу з ладу амортизатора і, можливо, інших елементів підвіски автомобіля. Гарантійний термін обчислюється від дати придбання амортизаторів Споживачем.
Увага! Гарантійні умови зберігаються тільки при постійній обов'язковій діагностиці ходової частини автомобіля кожні 20 000 км автосервісом, який виробляв установку амортизаторів.
Відмітки про діагностику повинні позначати, що стан ходової частини відповідає нормі або що зроблені відповідні роботи по заміні що вийшли з ладу деталей ходової частини.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
При виникненні гарантійного випадку, покупцеві необхідно надати амортизатори для проведення технічної експертизи на термін від 5 до 30 робочих днів, а також пакет наступних документів:
- Акт виконаних робіт по установці амортизаторів (видається на СТО після проведення робіт);
- Акт виконаних робіт по зняттю амортизатора, який вийшов з ладу (видається на СТО після проведення робіт);
- Дефектувальна відомість амортизатора, який вийшов з ладу (видається на СТО після проведення дефектувальних робіт);
- Гарантійний талон (якщо надавався в комплекті з амортизаторами) з відмітками про діагностику ходової частини кожні 20000 км пробігу, при відсутності гарантійного талона - Акти виконаних робіт СТО яке проводило діагностику ходової частини.
ВАЖЛИВО! Рекламаційну заява не приймається, якщо амортизатор має механічні пошкодження або конструкційні зміни, а також при відсутності відповідних документів з СТО про встановлення / зняття амортизатора.